неділю, 24 лютого 2013 р.

Секрет від Ольги Валяєвої

Хочете секретний секрет? :)

Найважливіший і дієвий інструмент зміни ситуації дуже складний в застосуванні. Складна не техніка. Технічно все дуже просто. А ось зробити це з щирим почуттям непросто. Без такого настрою інструмент не працює.Я про молитву. Про молитву за чоловіка.Вперше я задумався про це, читаючи книгу Стормі Омартіан «Сила дружини
, що молиться ». І я дуже рекомендую вам прочитати її від корки до корки і практикувати. Немає більш корисної книги в світі для зміни відносин.

І поступово я зрозуміла, чому це так складно. Молитва за чоловіка припускає, що у важкі моменти замість скандалу і образи, ми звертаємося до Бога. Не для того щоб поскаржитися:«Ось, дивись, Господи, як ця нехороша людина мене ображає!»А для того, щоб попросити Господа врятувати душу нашого чоловіка. Сказати:«Слухай, я знаю, я дружина так собі -  до чого мужика довела. А мужик-то хороший, такий потенціал у нього. Допоможи йому, Господи, побачити цей потенціал! Допоможи йому розкрити своє серце! »


Так молитися за чоловіка складно. Дуже не хочеться. Не хочеться визнавати власні помилки і недосконалості. Не хочеться і просити чогось для нього, коли скривджена або злишся. Хочеться просто закотити скандал або помститися мовчанням.Молитися за чоловіка дуже складно, тому що у нас взагалі немає культури молитви, Ми не звикли взагалі молитися. А якщо і молимося, то або завченими текстами, або просимо чогось для себе:«Дай мені, дай! Хочу будинок, чоловіка, дитину! Дай! »Рідше ми молимося з подякою:«Спасибі за все, що ти вже дав мені!»Але молитися за іншого ... За дитину - може бути. За важко хворого - вірогідність теж є. Але за здорового мужика, який періодично ображає своїми жартами? Чи не занадто це? Нехай за себе сам молиться, якщо хоче.

Чому ми не робимо цього? Відмовок у нас багато: 

· Він ні в що не вірить! 
· Він мене образив! 
· Нехай сам молиться! 
· Я не зобов'язана цього робити! 
· Це він у всьому винен!
 · Я просто не хочу за нього молитися!

Але причина частіше всього одна - жадібність. Якщо ми не молимося за свого чоловіка, значить, ми скупі. Скупі на любов, на турботу. Навіть якщо ми готуємо,
перемо і прибираємо як годиться, серце наше черстве. Скупе.

Але якщо подумати - коли ми молимося за свого чоловіка - така молитва має більше сили. Чому? Тому що це:· Безкорисливо (адже це для іншої людини!) 

· Допомагає нам відкривати своє серце Богові (часто адже нам нема кому все це розповісти так, щоб не нашкодити родині)
· Нашим союзником на шляху змін стає сам Господь - а йому все під силу 
· Допомагає нам любити чоловіка ще більше (чим більше робиш для іншого, чим частіше про нього думаєш, говориш, тим міцніше любов у серці)

Якщо у вас є проблеми в сімейному житті, моліться. Тому що реально ніхто крім
Господа не зможе вам допомогти. Все в Його владі в цьому світі, на все воля Його.Як молитися? У книзі Стормі Омартіан є готові молитви на різні випадки життя, з будь-якими проблемами. Якщо ви хочете, щоб він став успішніше, більше заробляв  - пошукайте в книзі.Для мене загальна молитви така (своїми словами):«Господи, дякую тобі за все, що ти дав мені, за мого чоловіка, який допомагає мені вчитися любити і відкривати своє серце. За те, що він показує мені мою недосконалість і спонукає працювати з цим.Допоможи мені стати найкращою дружиною для свого чоловіка. Допоможи мені виконувати свої обов'язки з душею, допоможи мені навчитися по-справжньому любити, усім серцем. Допоможи мені з більшою увагою ставитися до його бажаннь і потреб, допоможи мені навчитися чути його і розуміти. Допоможи мені стати більш терплячою і слухняною.Я знаю, що мій чоловік дивовижна людина, в ньому дуже багато хороших якостей. Він сильний, розумний, добрий. Допоможи йому розкрити сильні сторони. Допоможи йому побачити, що м'ясо або алкоголь роблять його слабкіше. Допоможи йому зрозуміти, що він може бути щасливішим, якщо знайде шлях до тебе. Допоможи йому впоратися з вадами та гріхами. І допоможи йому розкритися, щоб весь його величезний потенціал допомагав і йому самому, і людям навколо нього »Це приблизний текст. Краще відкривати серце своїми словами - вставляючи ті проблеми, які вас турбують. У вашому ставленні до чоловіка, в його характері. Головне вловити настрій. Мета молитви - не змінити його насильно, а попросити Господа підтримувати його і вести по життю.А головне - попросити Бога стати найкращою дружиною, адже у кожної з нас є слабкі місця, де працювати і працювати. А Господь може цей шлях скоротить і полегшити. Правда, не завжди так, як ми очікуємо.Коли я просила Його допомогти мені сповільнитися, Він подарував мені дитину, і вагітність дуже сильно мене уповільнила і зробила більш плавною.Коли я просила у Бога подруг, він вклав мені в руки клавіатуру, і я почала писати. Мої статті привернули до мене стільки подруг - і всі вони дивовижні жінки.Коли я просила допомогти мені позбавитися жадібності, він влаштував мені випробування, коли моя жадібність виявлялася в усьому - з ранку до вечора. І від цього видовища ставало так погано, що з'явилися сили і бажання жити інакше. Хоча до цих пір це непростий бій. 
Спробуйте практикувати такі молитви кожен день. Це всього 5-10 хвилин сокровенної розмови по душам, яка може змінити і поведінку вашого чоловіка, і ваше сприйняття. Без війни і боротьби. Без скандалів і погроз.Мине кілька місяців, і ви побачите зміни. Перш за все - у своєму власному серці.У яких ситуаціях можуть допомогти молитви? Якщо вам потрібно навчитися:· Умиротворяти його 
· Любити його
 · Служити йому
 · Просити його
 · Жити разом, а не просто поруч
 · Надихати його
 · Прощати його
 · Приймати його
 · Розуміти його
 · Стати його помічницею
 · Втихомирювати сварки
 · Надихати його на духовний пошук 
· По-жіночому змінити чоловіка 
То вам обов'язково варто навчитися молитися за нього. Як і у всіх інших випадках. 
(С) Ольга Валяєва

0 коментарі:

Дописати коментар