У Німеччині складено список автомобілів, які найчастіше доставляли проблеми своїм власникам в 2010 році.
Незважаючи на програму утилізації, значно оновився автопарк країни, скарг від власників було не тільки не менше, але навіть більше, ніж у 2009 році.
Дані про несправності збиралися протягом 12 місяців: з грудня 2009 по листопад 2010 року. Всі незадоволені могли поскаржитися, написавши листа в редакцію Autobild.
Всього надійшло 8800 листів, кожне з яких було перенаправлено відповідному автовиробникові. При складанні рейтингу враховувалася кількість автомобілів даної моделі, що їздять по дорогах Німеччини.
Найчастішим дефектом, на який скаржилися автовласники, була іржа. Роком раніше корозія металу займала лише шостий рядок у рейтингу. Найчастіше іржавіли ті деталі, які вже піддавалися ремонту.
Всупереч очікуванням було зафіксовано менше несправностей електроніки, ніж у минулому році, коли вони були найпоширенішим дефектом. Збільшилося число поломок трансмісій, ланцюгів ГРМ і компресорів кліматичної системи.
Найгіршим автомобілем 2010 року названо Alfa Romeo 159. Власники красивого італійського авто частіше за інших скаржилися на неполадки мотора і не могли продовжити рух. У більшості випадків виною тому був фільтр сажа.
Друге місце у списку найгірших зайняла модель BMW Z4. Машина оснащена підсилювачем керма, проте він діє з великою затримкою. Як не дивно, чим вище температура повітря, тим важче крутиться кермо.
Третє місце в 2010 році дісталося мінівену Ford S-Max. Непочесне місце в списку йому забезпечили тріщини в лако-фарбового покриття. Вони з'являються навіть у тому випадку, якщо закрити відкриту кришку капота з висоти в 30 см.
Численні претензії автовласників були пов'язані з іржею. Це торкнулося машин самих різних виробників: Citroеn, Ford, Mazda, Mercedes. Тому всі вони ділять приз "глядацьких симпатій» за корозію кузова.
Найчастіше іржа з'являється на машинах, чий вік становить від п'яти до десяти років. Наприклад, Mercedes E-клас. 2004 року випуску або Mazda6 2003 року. Однак це стосувалося і більше свіжих машин, наприклад, Ford C-Max 2006 року.
Далі в списку найгірших авто 2010 року значаться такі моделі. Четверте місце - Opel Signum через проблеми з паливною системою як на бензинових, так і на дизельних модифікаціях.
П'яте місце - дизельна Mazda6 через проблеми з інтеркулером і численних скарг на іржу. Шосте місце - Volkswagen Touareg через поломки двигуна. Найчастіше складності виникали з модифікацією 2.5 R5 TDI.
Сьоме місце - Kia cee'd з газобалонним обладнанням. Восьме місце - Volkswagen Scirocco. Найбільш частою проблемою був водяний насос мотора 1.4 TSI.
Дев'яте місце зайняв кабріолет Volkswagen Eos через протікання кришки. Замикає десятку антилідерів Fiat Doblо з ненадійним дизельним двигуном 1,6 л.
Переможцем 2010 року стало Skoda Yeti. Згідно зі статистикою, чеський автомобіль визнано найнадійнішим. На другому місці виявилася Toyota Yaris Verso, яка вже знята з виробництва. Третє місце зайняв новачок рейтингу BMW X1.
Далі в списку безпроблемних авто значаться Mitsubishi Pajero. Mercedes S-клас., Daihatsu Cuore. Hyundai i30. Chevrolet Matiz. Nissan Qashqai і Toyota Auris.
Рейтинг найнадійніших автовиробників 2010 року:
1. Daihatsu2. Subaru3. Suzuki4. Renault5. Toyota6. Mitsubishi7. Volvo8. Nissan9. Honda10. Mercedes
Список самих ненадійних марок 2010 року:
1. Alfa Romeo2. Kia3. Mazda4. Chevrolet5. Skoda6. Citroеn7. Dacia8. Seat9. Volkswagen10. Audi
У минулому 2009 році самими ненадійними машинами були визнані Peugeot 407. Volvo V50 і Fiat Ulysse. У 2008 році трійку антилідерів склали Volkswagen Eos. мінівен Citroеn C8 і Peugeot 807.
У 2007 відзначилися Citroеn C8, Alfa Romeo 159 і Peugeot 807. У 2006 році «переможцями» були Peugeot 307. Mazda 6 і Volkswagen Touran. У 2005-му - Mercedes C-клас., Audi A4 і Mercedes A-клас.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
0 коментарі:
Дописати коментар