субота, 19 січня 2013 р.

10 уроків від Земфіри

Урок 1 ПРО ОСТАННІЙ ТУР

 «Коли просять одним словом охарактеризувати що-небудь - людину, фільм, вчинок, місто - я зазвичай розгублююсь, часто це не представляється можливим. З цим туром зворотній випадок. З самого його початку в моїй голові спливало одне і те ж слово, до його кінця воно мене переслідувало, заповнило мене всю. Це - любов ».

Урок 2 СТАВЛЕННЯ ДО КРИТИКИ


 «Коментувати те, що говорять про тебе інші - деструктивно. Конструктивно - займатися своєю улюбленою справою ».«Я не можу знайти в собі причин, чому б я хотіла всім подобатись. Тому що я розумію неможливість цього ».«Найбільш жорсткий цензор, звичайно, я сама для себе, і критик. Тому мені буває смішно читати критичні замітки. Вони мене не можуть зачепити, вони не можуть критикувати мене більше, ніж я сама себе ».

Урок 3 ПРОФЕСІЙНЕ
ЗРОСТАННЯ

 «Займатися [музикою] потрібно щодня. Багато музикантів, досягши незначного успіху, починають нехтувати заняттями. Це помилка.[Я] займаюся двічі на тиждень. Хтось з боку обов'язково повинен давати оцінку твоєму інструменту. Взагалі, у вокалістів є прислів'я: «Щасливий той співак, викладач якого живий».

Урок 4 РОБОТА НАД СОБОЮ


«Над собою взагалі мало хто працює. Всі багато собі дозволяють, але не можуть себе змусити: елементарно встати рано, елементарно не обжертися, не спізнитися. Як би мені так про це розповісти і при цьому не відкрити особисті таємниці ...Якщо я кину палити, то стану святою. Ні, я правда над собою працюю. Освоюю управління гнівом. Відчуваю постійну спрагу вчитися. Ставлю професійні завдання. Адже багато хто, досягнувши чогось, заспокоюються. Я не заспокоюсь ».

Урок 5 СТАВЛЕННЯ ДО «НОРМИ»


«Моя мама, коли їй потрібно прийняти якесь рішення, орієнтується на більшість. Я роблю рівно навпаки.Слово «нормальний» для мене з категорії недоліків ».


Урок 6 СТАНДАРТИ


«Мені догодити дуже складно. Я часто незадоволена музикантами, незадоволена собою, незадоволена публікою. Іноді мені здається, що вони могли бути і активніше, і любити побільше.Дуже високі вимоги - до себе, до музикантів і до пісень теж. Перфекціонізм - це мій бич ».


Урок 7 ЛЮБОВ


«Нещасливе кохання - дуже поживне. Може бути, навіть більше, ніж взаємне. Я закохуюся в талант, в ядро, в зерно, не в оболонку ».


Урок 8 ДОПОМОГА


«Я нікого ні про що не прошу. Вірніше, прошу про одне: не заважати ».


Урок 9 СТАВЛЕННЯ ДО СПРАВИ


«Я
людина, що захоплюється. Але мені не подобається постановка питання: «працювати, працювати, працювати». Це не повинно бути самоціллю. Тоді можна просто все профукати, що навколо відбувається ».

Урок 10 СИЛА 


«Треба бути тим, хто ти є. Не більше і не менше. Я розумію це.Я - Земфіра. Я знаю хто я, я на своєму місці, я це знаю, я в цьому впевнена. І в цьому є моя сама велика правда і сила - впевненість у тому, хто я і що я. І співати я буду дуже довго! »
 
и все такие разные
счастливые, несчастные
на этих самых разностях
построен этот мир

0 коментарі:

Дописати коментар