Глава Facebook Марк Цукерберг на конференції F8, що пройшла в Сан-Франциско, розповів про «чарівні» оновлення соцмережі. Багато припущеннь про масштабні зміни, що звучали раніше, підтвердилися
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook, як і очікувалося, представила ряд значних оновлень на конференції для розробників F8 в Сан-Франциско. Топ-менеджери Facebook на чолі з Марком Цукербергом розповіли про «чарівні» зміни, які дозволять «ділитися кожним моментом життя» з іншими користувачами.
Перше, що зміниться буквально через пару тижнів після презентації, - профілі користувачів Facebook. Після запуску нового інтерфейсу Timeline персональні сторінки перетворяться на «віртуальні альбоми», де вся інформація, яку публікує користувач - фотографії, статуси та інші матеріали, - буде розміщена у хронологічному порядку.
«Ми більше, ніж те, що ми робили останнім часом», - пояснив Цукерберг, представляючи Timeline. Розробники пропонують розміщувати в Facebook не тільки свіжі фотографії, але і викладати старі сімейні фото, дитячі зображення та інше.
Персональна сторінка користувача стане більш упорядкованим і наочною. Facebook в новому форматі з'явиться також і для мобільних пристроїв. Крім можливості додавати кльові статуси і фотографії, розробники пропонують робити на своїй сторінці географічні позначки і таким способом зібрати карту подорожей. «Заповнювати профіль стане весело і легко», - стверджує Цукерберг. Доступ до тієї чи іншої інформації можна буде відкривати всім друзям або групам друзів, пояснив глава Facebook.
Timeline дозволить робити вибірку по типах контента, розміщеного на сторінці. Наприклад, можна переглядати тільки фотографії або тільки статус-повідомлення. Крім того, поміняється принцип роботи додатків. Всі новини, що стосуються різних оновлень, будуть збиратися в окремих стрічках, тобто користувачів нарешті позбавлять від нав'язливих повідомлень.
«Ми хотіли створити місце, де ви будете почувати себе як вдома», - сказав Марк Цукерберг. І дійсно, в Facebook можна буде збирати історію всього, аж до кулінарних експериментів, і всім цим ділитися з «друзями», отримувати коментарі, поради та інше. Нововведення Facebook роблять віртуальне життя настільки насиченим, що виникає питання: коли користувачеві займатися реальним життям?
Кнопочки
Друге важливе нововведення, представлене Facebook на F8, - «відкритий соціальний граф». Під цим мається на увазі новий формат інформації про користувача, яка з'являється в соцмережі і яку бачать його друзі. Людям пропонується «ділитися» всім. При цьому призначення кнопки Like багато в чому розширюється - тепер з її допомогою користувач зможе «розповісти» друзям буквально про все: яку новину він прочитав, яку сторінку подивився, а якому магазині вибрав покупку. У кожному розділі користувач буде бачити відповідний «глагол» - як і повідомлялося. Це будуть «кнопки» «Читав», «Слухав» і «Дивився» (Read, Listened і Watched). Вони несуть у собі більше інформації, ніж просто Like, вважають розробники. Вся інформація про дії користувача буде відображатися в панелі Ticker.
Музичний супровід
Нарешті, саме, мабуть, важливе нововведення. Як і очікувалося, Facebook оголосила про запуск нової медіаплатформи, яка дозволить користувачам ділитися відео-, музичним та іншим контентом, а також враженнями про нього в реальному часі. Партнерами Facebook в цьому проекті виступили європейський музичний сервіс Spotify і відеоресурс Netflix.
За повідомленням російських представників Facebook, на російському ринку, швидше за все, з'являться локальні партнери, які нададуть соцмережі свій контент. До речі, одним з партнерів Facebook вже стала компанія «Афіша». Через декілька тижнів стане доступний інтегрований «лайфстайл-інтерфейс», за допомогою якого користувачі зможуть ділитися інформацією і враженнями від подій, місць, концертів, книг, фільмів і т. п.
Джерело: http://24x7-spb.ru
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook, як і очікувалося, представила ряд значних оновлень на конференції для розробників F8 в Сан-Франциско. Топ-менеджери Facebook на чолі з Марком Цукербергом розповіли про «чарівні» зміни, які дозволять «ділитися кожним моментом життя» з іншими користувачами.
Перше, що зміниться буквально через пару тижнів після презентації, - профілі користувачів Facebook. Після запуску нового інтерфейсу Timeline персональні сторінки перетворяться на «віртуальні альбоми», де вся інформація, яку публікує користувач - фотографії, статуси та інші матеріали, - буде розміщена у хронологічному порядку.
«Ми більше, ніж те, що ми робили останнім часом», - пояснив Цукерберг, представляючи Timeline. Розробники пропонують розміщувати в Facebook не тільки свіжі фотографії, але і викладати старі сімейні фото, дитячі зображення та інше.
Персональна сторінка користувача стане більш упорядкованим і наочною. Facebook в новому форматі з'явиться також і для мобільних пристроїв. Крім можливості додавати кльові статуси і фотографії, розробники пропонують робити на своїй сторінці географічні позначки і таким способом зібрати карту подорожей. «Заповнювати профіль стане весело і легко», - стверджує Цукерберг. Доступ до тієї чи іншої інформації можна буде відкривати всім друзям або групам друзів, пояснив глава Facebook.
Timeline дозволить робити вибірку по типах контента, розміщеного на сторінці. Наприклад, можна переглядати тільки фотографії або тільки статус-повідомлення. Крім того, поміняється принцип роботи додатків. Всі новини, що стосуються різних оновлень, будуть збиратися в окремих стрічках, тобто користувачів нарешті позбавлять від нав'язливих повідомлень.
«Ми хотіли створити місце, де ви будете почувати себе як вдома», - сказав Марк Цукерберг. І дійсно, в Facebook можна буде збирати історію всього, аж до кулінарних експериментів, і всім цим ділитися з «друзями», отримувати коментарі, поради та інше. Нововведення Facebook роблять віртуальне життя настільки насиченим, що виникає питання: коли користувачеві займатися реальним життям?
Кнопочки
Друге важливе нововведення, представлене Facebook на F8, - «відкритий соціальний граф». Під цим мається на увазі новий формат інформації про користувача, яка з'являється в соцмережі і яку бачать його друзі. Людям пропонується «ділитися» всім. При цьому призначення кнопки Like багато в чому розширюється - тепер з її допомогою користувач зможе «розповісти» друзям буквально про все: яку новину він прочитав, яку сторінку подивився, а якому магазині вибрав покупку. У кожному розділі користувач буде бачити відповідний «глагол» - як і повідомлялося. Це будуть «кнопки» «Читав», «Слухав» і «Дивився» (Read, Listened і Watched). Вони несуть у собі більше інформації, ніж просто Like, вважають розробники. Вся інформація про дії користувача буде відображатися в панелі Ticker.
Музичний супровід
Нарешті, саме, мабуть, важливе нововведення. Як і очікувалося, Facebook оголосила про запуск нової медіаплатформи, яка дозволить користувачам ділитися відео-, музичним та іншим контентом, а також враженнями про нього в реальному часі. Партнерами Facebook в цьому проекті виступили європейський музичний сервіс Spotify і відеоресурс Netflix.
За повідомленням російських представників Facebook, на російському ринку, швидше за все, з'являться локальні партнери, які нададуть соцмережі свій контент. До речі, одним з партнерів Facebook вже стала компанія «Афіша». Через декілька тижнів стане доступний інтегрований «лайфстайл-інтерфейс», за допомогою якого користувачі зможуть ділитися інформацією і враженнями від подій, місць, концертів, книг, фільмів і т. п.
Джерело: http://24x7-spb.ru
0 коментарі:
Дописати коментар